Sunday, March 23, 2008

MADE

Ligger helt utslagen på soffan. Orkar inte tänka och talförmågan är minst sagt limiterad. Det gör fan ont om jag försöker tänka och jag måste koncentrerar mig oerhört mycket för att fullfölja en sammanhängande konversation. Fick nu tips från min bloggcoach(det måste man ha om man ska lyckas, kolla bara blondinbella) Lennart som påpekade att det inte bara är min talförmåga som är limiterad. Jag har även väldigt svårt för att stava.

Som ni kan förstå så var det utgång igår. Med diverse droger i kroppen bar det iväg till Storan för att se på Almdedal. Det var bra med lite variation på utgångsställe. Har blivit mycket samma på senare tid.

Jag var och är egentligen pank men när det kommer till spriten lyckas man alltid skramla ihop pengar på något outgrundligt sätt. Denna lördag var inget undantag.

På förfesten florerade det ett rykte, fick jag reda på alldeles nyss, att jag och Rune hade ett homoförhållande. Jag vet inte riktigt hur det uppstod och inte heller varför men en tjej på förfesten var tydligen övertagad om att både jag och Rune var rektumriddare. Jag är nyfiken på att höra mer om hur det här kom sig. Jättekonstigt.

Hur som helst, det blev en del öl och KRZ kände sig fan het igår. Och det fanns fan potential bland damerna. Mycket bra ratio måste jag säga. Lite halvt casual och obrydd visade jag mina moves på dansgolvet, inte helt förgäves heller. Efter spelningen när synen blivit ännu dimmigare och omdömesförmnågan försvagats ytterligare kom det fram en tjej till mig.

”Hej, jag har spanat på dig heeeela kvällen...”

KRZ -”Har du?”

”Ja”

Sen gick jag kamikaze på henne.

Jag har inget minne av hur hon såg ut eller riktigt vad som hände sen men tydligen så försvann hon. Antar jag. Har en svag förminnelse av att hon sa att hon skulle tillbaka till sin vän och att vi skulle ses senare. Hoppas hon var snygg.

En stund senare när jag körde mina bästa indie danssteg kom det fram en annan tjej som sa att hennes kompis spanade på mig. Hon pekade på en liten blond petit ung 20 nåt tjej. Riktigt fräsch. Jag dansade mig närmare henne och tittade sedan frågande tillbaka till tjejen som berättade om henne för att liksom bekräfta the go ahead varpå hon nickade. Måste sett ganska komiskt ut sett ur någon annans perspektiv. En skäggig KRZ kommer uppsmygandes bakifrån med ett frågande ansiktsuttryck om det är okej att göra ännu ett kamikaze move. Det gick dock inte som planerat och jag fick ingen response whatsoever från henne.

Eftersom jag kände mig så het så lämnade jag henne och fortsatte och dansa själv. Genom att ta ut segern i förskott så fick man givetvis gå hem i kylan ensam och bitter. Och det var fan kallt. Så här på bakfyllan är det väldigt irriterande att inte komma ihåg tjejen jag hånglade med eftersom man kan leva på sånt ett bra tag ändå. Bittert.

Dagen har spenderats på soffan i liggande position. Jag hade hoppats på ett Laguna Beach maraton på MTV men istället möts man av Shires irriterande påskhälsningar. Jävlar vad jag hatar Shire. Jag kan verkligen inte förstå vad de tänkte med när de anställde honom. Det är få människor som jag har så lite respekt för som Shire. Det skulle vara de som gillar Shire i så fall.

I vilket fall som helst, inget LB maraton dock ett maraton av MADE. Serien där ungdomar drömmer om att bli bättre på att ragga tjejer, bättre på cheerleading och liknande. Jag blev speciellt uppretad av ett avsnitt. Jessie, en liten pjäs på 110 pannor bestämmer sig en dag för att hon ska börja med konståkning. Hon har åkt två gånger i sitt liv. Huuuuuuur i helvete tänkte hon där? Jag menar...Va? Jag orkar inte ens ta den diskussionen....Ni kan ju tänka er. Välj en grej som kanske är genomförbart istället, för helvete!

Graciöst?

Ett genomgående tema hur KRZ hackar på andra människor? Visar på hur liten KRZ är som människa....

KRZ säger; bakis...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Briljant... som vanligt.

2:35 PM  
Blogger KRZ said...

hehe,tackar...det kostar att ligga på topp

2:45 PM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se